Nazaj na seznam storitev

Cilji in kazalniki procesov - zakaj je merjenje tako pomembno

11. 04. 2024 (razprodano)
19. 11. 2024

Yuval Noah Harari v svoji knjigi Sapiens, Kratka zgodovina človeštva piše. »Kdor hoče vplivati na odločitve vlad, organizacije in podjetja, se mora zato naučiti govoriti v številkah.« Podobno mi je že pred mnogimi leti direktorica takrat zelo uspešnega podjetja Vibronova, ga. Rozana Kancler dejala: »Najbolj razumljiva beseda je številka.« In še bi lahko nizali številne trditve o tem, kako velika je izrazna moč številk o tem, kaj se je dogajalo, kaj se dogaja in še posebej, kaj se bo, ob določenih predpostavkah in z določeno stopnjo verjetnosti, dogajalo v naših aktivnostih, v naših procesih in organizacijah, v prihodnosti. Seveda, če so te številke, podatki oziroma rezultati zaupanja vredni: torej relevantni in uporabni.

NAMEN

Delavnica je namenjena razumevanju pomena merjenja uspešnosti delovanja in rezultatov procesov kot predpogoja za uspešno izboljševanje sposobnosti procesov za uspešno uresničevanje ciljev in strategij organizacije ter na tej osnovi pridobivanju potrebnih znanj za kaskadiranje ciljev organizacije.

KORISTI

Z aktivnim vključevanjem v praktično delo in izmenjavo izkušenj bodo udeleženci :

  • poglobili svoje razumevanje pomena merjenja procesov,
  • pridobili potrebna znanja in spretnosti za kaskadiranje strateških ciljev organizacije na raven posameznih procesov,
  • razumeli razliko med kazalniki in merili uspešnosti,
  • razumeli razliko med kazalniki uspešnosti delovanja (KPI) in kazalniki rezultatov,
  • spoznali pomen vizualizacije rezultatov meritev.

VSEBINA

  • Zakaj meriti?
  • Kaskadiranje ciljev organizacije na raven procesov.
  • Kazalniki uspešnosti delovanja in kazalniki rezultatov.
  • Kako izbrati relevantne kazalnike?
  • Kako rezultate analizirati in razumeti – logika RADAR.
  • Zakaj je vizualizacija tako pomembna?

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • predvsem vsem odgovornim za uspešno delovanje in izboljševanje procesov (lastnikom ali skrbnikom procesov, sponzorjem procesov ipd.);
  • vodjem na različnih ravneh, ki želijo poglobiti svoje razumevanje in pridobiti dodatna znanja s področja merjenja poslovnih procesov;
  • skrbnikom sistemov vodenja in predstavnikom vodstva za sisteme vodenja ter
  • vsem ostalim, ki jih ta vsebina še posebej zanima.

NAČIN DELA

  • Primeri dobrih praks, izmenjava izkušenj, delo na konkretnih primerih iz prakse.
  • Izobraževanje bo izvedeno skozi praktične delavnice in študije primerov iz prakse. V ta namen prejmejo udeleženci pred delavnico navodila, katere informacije oziroma dokumentacijo naj za potrebe praktičnega dela prinesejo s seboj na delavnico. 

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacijeTanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-mail: tanja.bencek@siq.si  

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe