Nazaj na seznam storitev

E-delavnica: Kakovost, nenehno izboljševanje in odličnost

11. 02. 2021

 

Pogosto lahko slišimo in beremo, da odličnost ni cilj, ampak pot, po kateri hodimo. In če je temu tako, kako uspešno je naše potovanje? Je naš cilj jasen, so vmesni postanki dogovorjeni, so zagotovljeni vsi potrebni viri?

Če uporabljeno prispodobo bolj neposredno povežemo z razvojem in zrelostjo organizacije na poti kakovosti in odličnosti, se pojavi vrsta vprašanj o tem:

  • kakšna je resnična kakovost naših izdelkov in storitev,
  • koliko smo dejansko osredotočeni na odjemalce in izpolnjevanje njihovih zahtev,
  • kako uspešni smo pri uresničevanju strategije organizacije,
  • ali najvišje vodstvo s svojim vedenjem in zgledom spodbuja kakovost in odličnost,
  • je proces nenehnega izboljševanja resnično gonilo našega razvoja in ne nazadnje,
  • ali so naše vrednote in organizacijska kultura resničen odraz predanosti kakovosti in odličnosti?

Namen

Na osnovi analiz in vprašalnikov, ki sledijo kratkim uvodnim predstavitvam moderatorja, vas želimo spodbuditi:

  • k razmisleku o tem, kje se na tej razvojni poti kakovosti in odličnosti nahaja vaša organizacija,
  • k razpravi o izkušnjah in primerih dobre prakse pri uporabi najrazličnejših managerskih pristopov, sistemov in modelov.

 Vsebina

  • Uvodni razmislek: Kakovost – kako jo razumemo
  • Razvoj kakovosti skozi čas
  • Razumevanje organizacije
  • Sistemi in modeli vodenja
  • Nenehno izboljševanje
  • Obvladovanje sprememb
  • Razgovor o projektnih nalogah


Način dela

E-delavnica bo potekala v spletni e-učilnici v živo. Do dva dni pred izvedbo boste prejeli povezavo do spletnega izobraževanja. Za nemoteno sodelovanje na on-line usposabljanju potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta.


Ciljna skupina

  • Vodje na različnih ravneh vodenja;
  • predstavniki vodstva za sistem vodenja kakovosti;
  • pooblaščenci za kakovost in skrbniki sistemov vodenja;
  • vodje in člani projektov izboljšav ali timov za izboljšave;
  • vsi, ki vas nenehno izboljševanje in odličnost zanimata.


Dodatne informacije
: Tanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-mail: tanja.bencek@siq.si

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe