Nazaj na seznam storitev

Management poslovnih procesov - od razumevanja procesne usmerjenosti do izboljševanja procesov:

05. 11. 2024

Učinkovito in uspešno upravljanje poslovnih procesov je za organizacije ključnega pomena pri izpolnjevanju zahtev in pričakovanj odjemalcev ter uresničevanju lastnih ciljev in strategij.

NAMEN

Na delavnici bomo obravnavali aktualen praktičen primer, ob analizi katerega se udeleženci na nazoren način seznanite z:

  • razumevanjem in identifikacijo procesov,
  • nadzorom in merjenjem procesov, s posebnim poudarkom na določanju kazalnikov in ciljev,
  • uporabo procesnih modelov.

VSEBINA

  • Proces in razumevanje procesnega pristopa
  • ISO 9001:2015 in načelo procesnega pristopa
  • Prepoznavanje procesov
  • Modeliranje procesa
  • Nenehno izboljševanje procesov

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • predvsem vsem odgovornim za uspešno delovanje in izboljševanje procesov (lastnikom ali skrbnikom procesov, sponzorjem procesov ipd.);
  • vodjem na različnih ravneh, ki želijo poglobiti svoje razumevanje in pridobiti dodatna znanja s področja merjenja poslovnih procesov;
  • skrbnikom sistemov vodenja in predstavnikom vodstva za sisteme vodenja ter
  • vsem ostalim, ki jih ta vsebina še posebej zanima.

NAČIN DELA

  • Primeri dobrih praks, izmenjava izkušenj, delo na konkretnih primerih iz prakse.
  • Na delavnici prevladujejo aktivne metode dela,
  • Po predstavitvi teorije se na osnovi študijskega primera obravnavajo posamezni koraki določitve procesa.
  • Poseben poudarek je dan modeliranju procesov z uporabo izbranega orodja za modeliranje procesov.


Vsi udeleženci delavnice brezplačno prejmete knjižico Procesni pristop

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-mail: tanja.bencek@siq.si  

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe