Nazaj na seznam storitev

Sistemi vodenja - njihova vloga v izzivih prihodnosti

08. 10. 2024

Spremembe so gibalo napredka. Niso vedno in pri vseh z odprtimi rokami sprejete ter zaželene, saj nas hočeš nočeš postavljajo izven cone udobja. A čas, v katerem živimo, je še posebej zahteven in turbulenten, zato dobro vzpostavljeni sistemi vodenja lahko predstavljajo eno ključnih poslovnih priložnosti ali celo prednosti, s katerimi gradimo svojo konkurenčnost na trgu in zaupanje pri strankah ter ostalih deležnikih, s katerimi sodelujemo.

NAMEN

Delavnica je namenjena razumevanju:

  • čemu je sistem vodenja namenjen,
  • katere koristi dobro uveden sistem prinaša,
  • kje so tiste pasti pri uvajanju in vzdrževanju sistema vodenja, ki ga lahko naredijo manj učinkovitega.

Ker sistem vodenja temelji na določenem standardu, ki postavlja zahteve, kot alternativo prikažemo tudi širši, neobvezni pogled, ki ga ponuja model odličnosti EFQM.

VSEBINA

  • Razvoj kakovosti skozi čas
  • Soočenje z izzivom – ali je to, kar delamo, danes še primerno glede na to, kar želimo postati v prihodnosti?
  • Odločitev za uvedbo sistema kakovosti je strateška odločitev vodstva
  • Zakaj sta pomembna kultura kakovosti in sistemski način razmišljanja?
  • Koristi uvedenega sistema vodenja kakovosti
  • Uporabnost in razumevanje načel vodenja kakovosti v praksi
  • Potreba po razumevanju konteksta, potreb in pričakovanj zainteresiranih strani
  • Dokumentirane informacije – kar ni zapisano, se ni zgodilo?
  • Tveganja in odziv v izrednih razmerah oz. »nič nas ne sme presenetiti.«
  • Vloga in kompetence skrbnika sistema vodenja kakovosti
  • Težave in pasti pri uvajanju sistema vodenja kakovosti
  • Integracija različnih sistemov vodenja v enovit sistem
  • Tri preprosta vprašanja: Zakaj, Kako, Kaj? – širši pogled z zornega kota modela odličnosti EFQM

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • vodjem na različnih ravneh vodenja;
  • predstavnikom vodstva za sistem vodenja kakovosti;
  • pooblaščencem za kakovost in skrbniki sistemov vodenja;
  • vodjem in članom projektov izboljšav ali timov za izboljšave.

NAČIN DELA

  • Primeri dobrih praks, izmenjava izkušenj, delo na konkretnih primerih iz prakse.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacijeTanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-mail: tanja.bencek@siq.si  

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe