Vaš brskalnik ne omogoča prikaza vseh funkcionalnosti spletne strani. Prosimo, posodobite brskalnik. Če tudi po posodobitvi vsebine ne vidite v celoti, uporabite drug brskalnik. Hvala za razumevanje.
Strukturirano reševanje problemov in nenehno izboljševanje
/
Namen
Mnogokrat ugotavljamo, da imamo težave z učinkovitostjo izvajanja korektivnih ukrepov. Praviloma razlogi za to tičijo v nezadostnem razumevanju bistva zahtev, možni razlogi pa so lahko tudi pomanjkanje znanja, izkušenj ali dobrih vsakdanjih praktičnih zglednih primerov. Zato smo pripravili delavnico, na kateri boste udeleženci s pomočjo predstavitve zahtev standardov iz več zornih kotov, obravnave študijskih primerov in praktičnih vaj pridobili znanje, potrebno za uspešno preventivno delovanje, vodenje procesa korektivnih ukrepov ter nenehnega izboljševanja.
Vsebina
Pregled zahtev standardov (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, 22000, ISO/IEC 27001)
Pregled stanja v zvezi z izvajanjem korektivnih ukrepov (uporaba programskih orodij, značilne neskladnosti, odpori, ovire)
Opredelitev korakov - aktivnosti procesa
Uporaba orodij kakovosti
Primeri iz prakse
Izvajanje ukrepov - praktične vaje
Nenehno izboljševanje
Kviz
Ciljna skupina
Tehnični direktorji in vodje razvoja ter proizvodnje;
lastniki procesov;
vodje oddelkov;
organizacije, ki dobivajo priporočila in neskladnosti zaradi neučinkovitih oziroma neuspešnih ukrepov;
predstavniki vodstva za sisteme vodenja;
vsi, ki se želite temeljiteje seznaniti z učinkovitim odpravljanjem neskladnosti in izvajanjem ukrepov.
Vsem, ki se boste na delavnico prijavili vsaj teden dni pred izvedbo, bomo omogočili obravnavo sistematičnega pristopa k izvajanju korektivnih in preventivnih ukrepov na primeru iz prakse vaše organizacije.