Nazaj na seznam storitev

E-delavnica: Strukturirano reševanje problemov in nenehno izboljševanje

Ni termina

 

E-delavnica bo izvedena v živo!

Namen

Mnogokrat ugotavljamo, da imamo težave z učinkovitostjo izvajanja korektivnih ukrepov. Praviloma razlogi za to tičijo v nezadostnem razumevanju bistva zahtev, možni razlogi pa so lahko tudi pomanjkanje znanja, izkušenj ali dobrih vsakdanjih praktičnih zglednih primerov. Zato smo pripravili delavnico, na kateri boste udeleženci s pomočjo predstavitve zahtev standardov iz več zornih kotov, obravnave študijskih primerov in praktičnih vaj pridobili znanje, potrebno za uspešno preventivno delovanje, vodenje procesa korektivnih ukrepov ter nenehnega izboljševanja.

Vsebina

  • Pregled zahtev standardov (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, 22000, ISO/IEC 27001)
  • Opredelitev pojmov: neskladnost - korekcija - korektivni ukrep
  • Pregled stanja v zvezi z izvajanjem korektivnih ukrepov (uporaba programskih orodij, značilne neskladnosti, odpori, ovire)
  • Opredelitev korakov - aktivnosti procesa
  • Uporaba orodij kakovosti
  • Primeri iz prakse
  • Izvajanje ukrepov - praktične vaje
  • Nenehno izboljševanje
  • Kviz

Ciljna skupina

  • Tehnični direktorji in vodje razvoja ter proizvodnje;
  • lastniki procesov;
  • vodje oddelkov;
  • organizacije, ki dobivajo priporočila in neskladnosti zaradi neučinkovitih oziroma neuspešnih ukrepov;
  • predstavniki vodstva za sisteme vodenja;
  • vsi, ki se želite temeljiteje seznaniti z učinkovitim odpravljanjem neskladnosti in izvajanjem ukrepov.

Vsem, ki se boste na delavnico prijavili vsaj teden dni pred izvedbo, bomo omogočili obravnavo sistematičnega pristopa k izvajanju korektivnih in preventivnih ukrepov na primeru iz prakse vaše organizacije.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe