Nazaj na seznam storitev

Uporaba registra tveganj v praksi – praktični napotki

13. 12. 2022

Namen

Namen delavnice je povečati uspešnost obvladovanja tveganj v organizacijah tako, da se pogovorimo o uporabljenih dobrih praksah, izzivih in pasteh, na katere smo naleteli pri vsakodnevni uporabi.

Ključni cilj delavnice je izmenjava izkušenj pri obvladovanju tveganj v praksi.

Med drugim bomo odgovorili na vprašanja:

  • Kako predstaviti in vpeljati metodologijo obvladovanja tveganj?
  • Kakšen primeren register tveganj uporabiti za namen organizacije?
  • Kako premagati ovire pri uporabi registra tveganj?
  • Kako pritegniti osebje na vseh ravneh organizacije?
  • Kako dobro določiti predvidene ukrepe za obvladovanje tveganj?
  • Kako vključevati priložnosti?
  • Kako ocenjevati uspešnost procesa obvladovanja tveganj?

Delavnica je primerna za udeležence, ki so že seznanjeni z obravnavano metodologijo.

Ciljna skupina so:

  • odgovorni za vzpostavitev, uvedbo ali izvajanje obvladovanja tveganj,
  • vsi, ki ste se že udeležili delavnice Obvladovanje tveganj in register tveganj na SIQ,
  • vsi, ki že imate predznanje obvladovanja tveganj in ste že pridobili izkušnje pri uporabi registra tveganj v praksi,
  • zavezanci za register tveganj,
  • presojevalci sistemov vodenja, revizorji, svetovalci in drugi strokovnjaki,
  • vsi, ki se aktivno ukvarjate z obvladovanjem tveganj v organizaciji.

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe