Nazaj na seznam storitev

Uporaba registra tveganj v praksi – praktični napotki

05. 07. 2024

NAMEN

  • Namen delavnice je povečati uspešnost obvladovanja tveganj v organizacijah tako, da se pogovorimo o uporabljenih dobrih praksah, izzivih in pasteh, na katere smo naleteli pri vsakodnevni uporabi.
  • Ključni cilj delavnice je izmenjava izkušenj pri obvladovanju tveganj v praksi.

VSEBINA

Med drugim bomo odgovorili na vprašanja:

  • Kako predstaviti in vpeljati metodologijo obvladovanja tveganj?
  • Kakšen primeren register tveganj uporabiti za namen organizacije?
  • Kako premagati ovire pri uporabi registra tveganj?
  • Kako pritegniti osebje na vseh ravneh organizacije?
  • Kako dobro določiti predvidene ukrepe za obvladovanje tveganj?
  • Kako vključevati priložnosti?
  • Kako ocenjevati uspešnost procesa obvladovanja tveganj?

Delavnica je primerna za udeležence, ki so že seznanjeni z obravnavano metodologijo.

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • odgovornim za vzpostavitev, uvedbo ali izvajanje obvladovanja tveganj;
  • vsem, ki ste se že udeležili delavnice Obvladovanje tveganj in register tveganj na SIQ;
  • vsem, ki že imate predznanje obvladovanja tveganj in ste že pridobili izkušnje pri uporabi registra tveganj v praksi;
  • zavezancem za register tveganj;
  • presojevalcem sistemov vodenja, revizorjem, svetovalcem in drugim strokovnjakom;
  • vsem, ki se aktivno ukvarjate z obvladovanjem tveganj v organizaciji.

NAČIN DELA

  • Primeri dobrih praks, izmenjava izkušenj, delo na konkretnih primerih iz prakse.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacijeTanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-mail: tanja.bencek@siq.si  

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe