Popravila merilnih instrumentov

Potek naročila popravila:

  • Povpraševanja in naročila sprejemamo po telefonu (01) 4778 300, faksu (01) 4778 303 ali preko elektronske pošte info.meroslovje@siq.si. Pri oddaji povpraševanja ali naročila jasno navedite vsa vaša opažanja pri delovanju merilnega instrumenta in želeni termin za popravilo, kateremu se bomo čim bolj prilagodili.
  • Naročilnico in merilne instrumente s pripadajočo dokumentacijo in priborom dostavite vsaj en dan pred dogovorjenim terminom za izvedbo storitve v sprejemno pisarno na Tržaški c. 2 v Ljubljani (avla stavbe), med 7. in 15. uro.
  • Po opravljenem diagnosticiranju merilnega instrumenta vam bomo poslali ponudbo za popravilo merilnega instrumenta.
  • Po vaši potrditvi ponudbe bomo začeli s popravilom. V primeru, da se za popravilo ne odločite, vam bomo zaračunali stroške ocene popravila. Strošek ocene popravila znaša 300,00 EUR. Cena ne vsebuje DDV.
  • Po prejemu obvestila, da je popravilo opravljeno, in po plačilu računa v celoti, lahko prevzamete vse dostavljene merilne instrumente, dokumentacijo in pribor.

Priporočamo, da v izogib morebitnim kasnejšim nejasnostim pred naročilom katerekoli izmed navedenih storitev preberete dokumenta: