SIQ

Tudi v času izrednih razmer smo tu za vas

23. april 2020

Spremembe so naša stalnica, zato lahko ugotovimo, da smo se tudi tokratni krizi uspeli dokaj hitro prilagoditi. Zavedamo se, da smo ključni člen v verigi reaktivacije gospodarstva, zato od začetka razglasitve epidemije stalno in sproti prilagajamo naše aktivnosti. Varnost zaposlenih in strank je, kot vselej, naša prva skrb, ob tem pa ohranjamo karseda normalno poslovanje.

SIQ s preskušanjem in certificiranjem sodeluje v najbolj kritičnih razvojnih procesih naših strank. Ti so po definiciji polni presenečenj. Zato smo kot organizacija pripravljeni na stalne spremembe in imamo obvladovanje kriz tako rekoč v krvi.

Kako smo prilagodili delo na različnih področjih?

  • Od 17. marca do nadaljnjega je za stranke prepovedan vstop v poslovno stavbo SIQ Ljubljana, a smo kljub temu omogočili brezstično in varno dostavo vzorcev za preskušanje in poštnih pošiljk.
  • Delo v laboratorijih ves čas poteka v prilagojenih razmerah, ob upoštevanju vseh zdravstvenih in varnostnih zahtev.
  • Delne presoje na področju ocenjevanja sistemov vodenja se trenutno izvajajo iz oddaljene lokacije, s pomočjo informacijsko komunikacijskih tehnologij.
  • Izobraževanja smo iz predavalnic preselili v spletno okolje.
  • Vsem sodelavcem, kjer je to mogoče, smo omogočili delo od doma.
  • S hitro uvedbo novih informacijsko komunikacijskih orodij smo omogočili učinkovito in nemoteno delo.
  • V poslovni stavbi smo uvedli redno in pogosto razkuževanje prostorov, zaposlenim pa omogočili zaščitno opremo ter varne pogoje za delo.

Tudi vam želimo uspešno delo in učinkovito prilagajanje spremembam.

Triije arhitekti SIQ Ljubljana 2017

Nazaj na vse novice