Nazaj na seznam storitev

Kako v praksi izvajati notranje presoje sistema vodenja kakovosti v storitveni dejavnosti

/

Z notranjimi presojami sistematično nadzorujemo in izboljšujemo učinkovitost ter uspešnost sistema vodenja. Ugotovitve presojevalcev zato uporabljamo za učinkovito odločanje, saj dajejo objektivno oceno o tem, kako v organizaciji izvajamo dogovorjeno, kako učinkovito uresničujemo cilje, odpravljamo odstopanja ter se odzivamo na priložnosti za izboljšave.

NAMEN

Udeleženci delavnice nadgradijo svoje znanje in izkušnje z izvajanjem notranjih presoj v storitveni dejavnosti ter pridobijo dodatne kompetence notranjega presojevalca.

Podali bomo odgovore na pogosta vprašanja

  • kako izkoristiti notranje presoje za povečanje uspešnosti in učinkovitosti delovanja,
  • kako se učinkoviti pripraviti na presojo procesov,
  • kako pravilno zapisati ugotovitve ter jih na primeren način skomunicirati s presojancem in vodstvom,
  • kaj najpogosteje ugotovijo zunanji presojevalci SIQ Ljubljana in
  • kje so še priložnosti za izboljšanje.

VSEBINA

  • Notranje presoje – praktični vidiki in koristi
  • Povzetek ključnih zahtev standardov za sisteme vodenja glede izvajanja notranjih presoj
  • Študija primera izbranega procesa iz storitvene dejavnosti
  • Notranja presoja izbranega procesa: priprava, izvedba, zapis ugotovitev in poročanje – praktična delavnica s simulacijo posamezne aktivnosti
  • Najpogostejše ugotovitve zunanjih presojevalcev SIQ Ljubljana

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • notranjim presojevalcem sistemov vodenja v storitveni dejavnosti;
  • predstavnikom vodstva in odgovornim za sisteme vodenja;
  • strokovnjakom in svetovalcem, ki bi radi nadgradili znanje s področja presojanja in
  • vsem, ki ste odgovorni za učinkovito vzdrževanje in nenehno izboljševanje poslovanja.

NAČIN DELA

  • Primeri dobrih praks, izmenjava izkušenj, delo na konkretnih primerih iz prakse.
  • Na praktičnem primeru in ob aktivnem delu v skupinah bomo izvedli ključne korake notranje presoje, izmenjali izkušnje, se pogovorili o morebitnih pasteh, težavah ali dilemah ter odgovorili na vaša morebitna vprašanja.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si  

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe