Nazaj na seznam storitev

Učinkovitost kulture komuniciranja in sodelovanja

/

Uspešnost in ugled vzgojno-izobraževalnega zavoda v javnosti temeljita na kulturi komuniciranja in sodelovanja. Poseben izziv pa pogosto predstavlja vodstvu in zavzetim zaposlenim vprašanje, kako opredeliti in enotno upoštevati postopke ravnanja ter jih predstaviti učencem, staršem in drugim zainteresiranim, da bosta komunikacija in posledično sodelovanje tudi učinkovita. 

Vsak vzgojno-izobraževalni zavod je celota. V njem delujejo njemu lastna pravila, dogovori in vzvodi, s katerimi je mogoče zagotoviti uveljavitev in spoštovanje dogovorjenega. V delavnicah modela KzP temu področju namenjamo posebno pozornost. Poudarek namenjamo dejstvu, da morajo k učinkovitosti kulture komuniciranja in sodelovanja enakovredno prispevati prav vsi zaposleni in to kulturo razširjati tudi na ostale udeležence v procesu vzgoje in izobraževanja.

VSEBINA

  • Ugotavljanje učinkovitosti kulture komuniciranja in sodelovanja
  • Kompetence zaposlenih
  • Odgovornosti in pooblastila (določanje, poznavanje, izpolnjevanje)
  • Opredeljevanje postopkov komuniciranja in sodelovanja (»Tako to delamo pri nas!«)
  • Usmerjanje in spremljanje razvoja zaposlenih ter merjenje učinkov usposabljanj zaposlenih
  • Učinkovito uvajanje novih zaposlenih in zunanjih sodelavcev

Udeleženci delavnice boste dobili konkretne napotke, kako v svojem zavodu ugotoviti stopnjo učinkovitosti komuniciranja in sodelovanja s posameznimi udeleženci. Spoznali boste, kako določati postopke spremljanja, analiziranja in odgovarjanja v primeru pobud, predlogov in pritožb udeležencev vzgojno-izobraževalnega procesa. Praktična znanja, postopke in rešitve boste lahko takoj prenesli v svoje kolektive.

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • ravnateljem in pomočnikom ravnateljev;
  • vodjem aktivov oz. timov za kakovost;
  • strokovnim delavcem;
  • vsem, ki vas področje sistematičnega uvajanja sistema vodenja kakovosti zanima.

NAČIN DELA

  • Primeri dobrih praks, izmenjava izkušenj, delo na konkretnih primerih iz prakse.

Delavnica je del izobraževanja za vzpostaviteh zahtev modela Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja.

Lokacija izvedbe: 
SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Tatjana Čoko, telefon: 01 5609 718, e-pošta: tatjana.coko@siq.si    

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe