Nazaj na seznam storitev

Uporaba umetne inteligence ChatGPT v podjetju za učinkovitejše delo

29. 08. 2024
Postanite strokovnjak v izkoriščanju potenciala velikih jezikovnih modelov na našem naprednem izobraževanju.

 

Izobraževanje je namenjeno tistim, ki bi želeli nadgraditi in pohitriti svoje delo, razumeti vse aspekte dela s Chat GPT in drugimi velikimi jezikovnimi modeli (LLM - Large Language Model). Na izobraževanju boste pridobili znanje, kako uporabiti Chat GPT ter kako ga prilagoditi svojim potrebam in potrebam sodelavcev. Tako boste lahko pomagali tudi svojim sodelavcem in povečali rabo Chat GPT v podjetju.

VSEBINA

  • Kaj pomeni umetna inteligenca in kako jo v podjetjih lahko uporabimo
  • Katere vrste sistemov umetne inteligence so na voljo ter kako jih praktično uporabljamo
  • Način delovanja velikih jezikovnih modelov (LLM)
  • Zasebnost in varnost podatkov pri delu z velikimi jezikovnimi modeli (LLM)
  • Kako deluje Chat GPT in kakšne so njegove omejitve v poslovnem okolju
  • Stroški in načini uporabe Chat GPT v podjetju (Chat GPT 3.5 in 4.o brezplačni verziji vs. plačljiva verzija Chat GPT4)
  • Primerjava Chat GPT in drugih orodij
  • Uporaba Chat GPT v kontekstu socialnih omrežij
  • Kako lahko uporabimo Chat GPT pri analizi dokumentov v podjetjih
  • Kako uporabljamo Chat GPT pri poslovni komunikaciji
  • Kako vam lahko Chat GPT ustvari izjemne odgovore na e-poštna sporočila strank
  • Priprava vsebin in drugih materialov s Chat GPT
  • Uporaba Chat GPT za analize podatkov
  • Orodja, ki dodatno izboljšajo zmogljivosti Chat GPT
  • Treniranje lastnega GPT-ja
  • Napredni Chat GPT prompti in njihovo generiranje (praktični primeri)
  • Pregled funkcionalnosti Microsoft orodja Copilot
  • Copilot v Excelu, Wordu, Outlooku, Powepointu in Teamsih
  • Copilot, ki pregleduje vaše datoteke in pripravlja analize
  • Primeri, kako slovenska podjetja uporabljajo umetno inteligenco v procesih in storitvah.
     

NAČIN DELA

Na izobraževanju bomo obravnavali veliko praktičnih primerov, ki bodo prilagojeni vam, zato prinesite s seboj prenosnik, še pred izobraževanjem pa si narediti račun na chatgpt.com, tako da boste lahko tudi sami preizkusili Chat GPT in mu dali naloge.

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • vsem zaposlenim, ki dnevno delajo z računalniki in bi želeli optimizirati svoje delo, povečati svojo učinkovitost ter s tem narediti več in bolje;
  • vodjem marketinga, vodjem prodaje, vodjem digitalnega marketinga, produktnim vodjem;
  • sodelavcem v marketingu, prodajnikom, skrbnikom kupcev;
  • vsem, ki delajo s tujimi partnerji;
  • vodilnim, direktorjem;
  • podjetnikom, ki iščejo načine za optimizacijo različnih vidikov svojega posla.

Udeleženci delavnice v aprilu 2024 so pozorno prisluhnili predavanjem in aktivno sodelovali pri vajah.

Po zaključku delavnice boste prejeli potrdilo o udeležbi.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Bojan Varga, telefon: (01) 4778 108, e-pošta: bojan.varga@siq.si 

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe