Nazaj na seznam storitev

E-delavnica: Čustvena inteligentnost na delovnem mestu

22. 04. 2024

Skladno s 6. členom Zakona o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) navedene vsebine štejejo tudi za zagotavljanje promocije zdravja na delovnem mestu, ki ga izvaja delodajalec.

NAMEN

  • spoznati pomen čustvene inteligentnosti za večjo uspešnost;
  • se naučiti, čemu služijo posamezna čustva in tako lažje izbrali ustrezne odzive na delovnem mestu in v življenju;
  • ozavestiti vpliv čustev na svoje zdravje in dobro počutje;
  • spoznati, zakaj moramo opazovati sebe, svoja občutja in dejanja oziroma njihove posledice;
  • se naučiti, zakaj se v enakih situacijah ljudje odzivamo različno;
  • spoznati, kako se na čustva odzvati ter katere so osnovne tehnike in veščine ravnanja s čustvi;
  • se naučiti ustrezno ravnati s svojimi čustvi in s čustvi drugih;
  • ozavestiti prepoznavanje čustev kot pomembno veščino, ki vodji omogoča ustrezno vodenje zaposlenih, drugim pa uspešno sodelovanje in uspešne odnose;
  • s povečanim samozavedanjem in razvijanjem čustvene inteligentnosti lahko zavestno upravljali z odnosi – tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju.

VSEBINA

  • Miti in tabuji o čustvih na delovnem mestu.
  • Čustvena inteligentnost ni modna muha – je ključna kompetenca in kritična sestavina uspešnega vodenja.
  • Cena neustreznega ravnanja s čustvi je visoka.
  • Kaj je čustvena inteligentnost? Kaj čustva so in kaj čustva niso? Kaj je smisel čustev?
  • Namen in funkcije posameznih čustev.
  • Čustva kot motiv za ukrepanje in uspešno uresničevanje zastavljenih ciljev.
  • Prepričanja, ki jih imamo o čustvih.
  • Doživljanje in izražanje čustev (deficitarnost, pretiranost).
  • Miti o obvladovanju in kontroli čustev.
  • Običajni načini in strategije obvladovanja čustev.
  • Emocionalen profil osebnosti.
  • Kako prepoznati svoja čustva in jih izraziti na ustrezen način.
  • Osnovne tehnike in veščine ravnanja s svojimi čustvi ter smernice za razvijanje čustvene inteligentnosti.
  • VAJE – vodena izvedba čuječnosti in določenih tehnik za učenje zavedanja čustev, ravnanja z neprijetnimi čustvi, izsiljevalska čustva, izmenjava izkušenj in praktični vidiki uporabe.
  • Koristi razvoja čustvene inteligentnosti na delovnem mestu in vpliv na uspešnost.

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • vodilnim managerjem, direktorjem, lastnikom, podjetnikom;
  • vodjem oddelkov, procesov, skupin, timov in projektnim vodjem;
  • vsem vodjem, ki želijo spoznati nove tehnike in orodja pri vodenju sebe in drugih;
  • vsem vodjem, ki so dobili novo delovno mesto vodje in želijo nadgraditi tehnike vodenja;
  • vsem, ki bodo napredovali v svoji delovni sredini in bodo morali voditi svoje sodelavce ter
  • vsem, ki želite pridobiti tovrstna znanja.

NAČIN DELA

  • E-delavnica bo potekala v spletni e-učilnici v živo. 
  • Do dva dneva pred izvedbo prejmete povezavo do spletnega izobraževanja. 
  • Za nemoteno sodelovanje na e-delavnici potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta. 

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: (01) 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si   

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe