Nazaj na seznam storitev

E-delavnica: Povratna informacija, ki premika: pohvala in kritika z namenom

01. 12. 2025

V svetu, kjer si izmenjujemo sporočila in gradimo odnose, ima sposobnost dajanja in sprejemanja povratnih informacij pomembno vlogo. 

💡Namen delavnice je razviti ključne komunikacijske kompetence za učinkovito dajanje in sprejemanje povratnih informacij, s poudarkom na razlikovanju med konstruktivno kritiko vedenja in osebno kritiko. Udeleženci bodo skozi interaktivne vaje in praktične primere pridobili samozavest ter konkretna orodja za podajanje pohval in kritik na način, ki krepi medosebne odnose, povečuje sodelovanje ter spodbuja kulturo odprte, spoštljive in razvojno usmerjene komunikacije znotraj timov in organizacij.

Cilji delavnice so: 

  • izboljšati kompetence udeležencev pri dajanju in sprejemanju povratnih informacij na način, ki spodbuja osebni in timski razvoj;
  • okrepiti sposobnost razlikovanja med kritiko vedenja in kritiko osebnosti;
  • razviti veščine za konstruktivno podajanje pohval in kritik, ki vodijo k spremembam in večji učinkovitosti;
  • povečati samozavest udeležencev pri podajanju povratnih informacij v različnih situacijah;
  • vzpostaviti temelje za kulturo odprte, iskrene in spoštljive komunikacije v timu oziroma organizaciji;
  • izdelati svoj akcijski načrt za spremembe v ravnanju in delovanju. 

Vsebina 

  • Ločevanje med bitjem in vedenjem: razumevanje, kako se pohvale in kritike lahko osredotočajo na osebne lastnosti (bitje) ali na dejanja in vedenje (vedenje) ter kako to vpliva na prejemnike.
  • Razumevanje potreb po potrditvah: kako pozitivne in negativne potrditve vplivajo na samopodobo in motivacijo.
  • Razlikovanje med realnimi in nerealnimi sporočili ter vpliv pohval in kritik na posameznike.
  • Pohvala osebe in pohvala vedenja: kako lahko okrepita naše odnose in spodbujata pozitivno vedenje.
  • Kritika vedenja kot orodje za izboljšanje in spodbujanje sprememb, s poudarkom na tem, kako kritizirati brez napadanja osebnosti.
  • Ključna pravila pri dajanju povratnih informacij: kako in kdaj dati pohvalo ali kritiko, da vzpostavimo zaupanje in spoštovanje.
  • Igre vlog: udeleženci se bodo preizkusili v različnih situacijah, kjer bodo vadili dajanje in sprejemanje povratne informacije. Skozi igro vlog bodo lahko raziskovali različne odzive, preizkušali nove pristope in prejeli povratno informacijo o svojem načinu komuniciranja.
  • Vaje: udeleženci bodo skozi vajo razlikovanja med bitjem in vedenjem ter učenja podajanja povratne informacije razvijali psihološko zrelost, reflektirali svoj vpliv na druge ter vadili, kako izražati povratno informacijo na spoštljiv in konstruktiven način.
  • Akcijski načrt za naprej ter spremembe v ravnanju in delovanju. 

Način dela 

  • Interaktivna delavnica bo potekala v spletni učilnici v živo.
  • Dva dneva pred izvedbo vsake delavnice boste prejeli povezavo do spletne delavnice.
  • Za sodelovanje potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta. 

Ciljna skupina 

Delavnica je namenjena: 

  • vodilnim managerjem, direktorjem, lastnikom, podjetnikom;
  • vodjem oddelkov, procesov, skupin, timov in projektnim vodjem;
  • vsem vodjem, ki želijo spoznati nove tehnike in orodja pri vodenju sebe in drugih;
  • vsem vodjem, ki so dobili novo delovno mesto vodje in želijo nadgraditi tehnike vodenja;
  • vsem, ki bodo napredovali v svoji delovni sredini in bodo morali voditi svoje sodelavce, ter
  • vsem, ki želite pridobiti tovrstna znanja. 

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: (01) 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe