Nazaj na seznam storitev

Komunikacija z orodjem SDI® - osebnostni razvoj in učinkovito delo v skupinah

/

NAMEN

Doseganje poslovnih ciljev je odvisno tudi od sposobnosti sodelovanja med posamezniki, ki imajo različne vrednote, vedenje, izražanje in komuniciranje. SDI® je orodje za osebnostni razvoj in učinkovito delo v skupinah in govori o tem, zakaj ter kako smo ljudje različni in kako se ravno zaradi te različnosti lahko nadgrajujemo, spodbujamo ter se učimo drug od drugega, ne pa iščemo napake in negativnosti pri drugače mislečih. Kako naše vedenje, naša prepričanja in naša notranja motivacija vplivajo na naše vedenje in vedenje drugih. Uči nas, kako prepoznati, razumeti in spoštovati ljudi, ki razmišljajo drugače kot mi, ki reagirajo in čutijo drugače kot mi, ki imajo drugačen sistem vrednot, ki jih motivira, drugačne vrline in prioritete, cilje ter smeri.

Komunikacijske delavnice z uporabo orodij SDI®, vodijo v uspešnejšo organizacijo z izgradnjo odnosov in učinkovitejšim obvladovanjem konfliktov.

1. dan: MVS IN OSEBNE VRLINE

Udeleženci spoznajo celotno teorijo SDI in jo začnejo uspešno prenašati v prakso. Ko enkrat usvojijo SDI, razumejo svoje ravnanje, ravnanje drugih in posledično delovanje skupine. Z lahkoto začnejo prepoznavati MVS sogovornika in se pravilno odzvati na njegove potrebe ter izbrati pravo komunikacijo, ki vodi k večji učinkovitosti in doseganju skupnih ciljev. 


Vir: Anfima, razvoj potencialov, d.o.o.

Portret vrlin predstavlja vas in prikazuje, katerim vrlinam dajete prednost in kako jih uporabljate pri delu z drugimi.

VSEBINA

V prvem delu boste spoznali:

  • 7 sistemov vrednot, ki nas motivirajo (MVS);
  • poglobljeno razumevanje svojega MVS;
  • zakaj in kako smo si ljudje različni;
  • kako naša lastna motivacija in vrednote vplivajo na naše vedenje;
  • kako bolje razumeti, kaj motivira druge in kaj vpliva na njihovo vedenje;
  • katere vrline/vedenja uporabljajo v službi;
  • kako si lahko začnejo sposojati vrline, glede na situacijo ali osebo, s katero komunicirajo.

2. dan: MVS IN OSEBNE VRLINE

V konfliktu se motivi spreminjajo. 

V konfliktu se počutimo drugače kot takrat, ko vse poteka brez težav. Občutek imamo, da so naše vrednote napadene Zato branimo svoje vrednote in občutek lastne vrednosti ter svoje motive uporabljamo v predvidljivem in zaporednem vzorcu. Ko se naši motivi spremenijo, se spremeni tudi vedenje, ki ga uporabljamo za izražanje svojih motivov. Zato v konfliktnih situacijah ravnamo drugače.

SDI 2.0 prikazuje, kako se motivi spreminjajo, ko ste v konfliktu.

Konfliktno zaporedje je prikazano kot puščica na trikotniku SDI.

 
Vir: Anfima, razvoj potencialov, d.o.o.

Portret pretiranih vrlin prikazuje, kako vas lahko vidijo drugi, če pretirano uporabljate svoje vrline, kar lahko vodi k osebnemu nezadovoljstvu in morebitnim izvorom medsebojnih konfliktov.

VSEBINA

V drugem delu boste spoznali:

  • kaj je nasprotovanje in kaj je konflikt;
  • kdaj nasprotovanje preide v konflikt;
  • kaj so konfliktni sprožilci;
  • kateri so moji konfliktni sprožilci in konfliktni sprožilci oseb z drugačnim MVS;
  • 13 konfliktnih zaporedij;
  • kako upravljati s konflikti;
  • 3 konfliktne stopnje;
  • spremembo fokusa in motivacije v posameznih stopnjah;
  • podrobneje spoznajo 1 stopnjo konflikta;
  • katere pretirane vrline posamezniki uporabljajo in kako začeti z njimi upravljati.

NAČIN DELA

  • Pred pričetkom boste izpolnili online vprašalnik SDI 2.0.
  • Takoj, ko vprašalnik izpolnite, dobite dostop do svojega SDI portala, ki vam s pomočjo videov in zapisane razlage predstavi in razloži vaš osebni profil. S poznavanjem svojega profila in osnovnega znanja, ki ga pridobite se nato udeležite prvega dneva usposabljanja.
  • Način dela je prilagojen udeležencem, saj vsak potrebuje svojevrsten pristop in uporabo primernih metod dela. Delavnica je praktično naravnana, zato boste novo znanje lahko takoj prenesli v prakso.

UDELEŽBO PRIPOROČAMO:

  • vodilnim in vodstvenim kadrom;
  • vodjem oddelkov, procesov, skupin in projektnim vodjem ter članom projektnih timov;
  • vsem, ki pri svojem delu veliko komunicirate s strankami ali sodelavci;
  • vsem, ki želite pridobiti tovrstna znanja in veščine.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: (01) 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe