Nazaj na seznam storitev

E-delavnica: Upravljanje zavzetosti zaposlenih z uporabo Gallupove metodologije Q 12

/

Organizacije, kjer so zaposleni najbolj zavzeti, dosegajo 14 % višjo produktivnost, 18 % višjo prodajo in 23 % višjo dobičkonosnost kot tista podjetja, kjer so zaposleni najmanj zavzeti. Negativni učinki, ki prizadenejo organizacije z najmanj zavzetimi zaposlenimi, se kažejo v 41 % višjem absentizmu, 59 % višji fluktuaciji, 58 % več nezgodah pri delu ter 41 % več reklamacij od podjetij z najbolj zavzetimi zaposlenimi (Gallupova raziskava o globalni zavzetosti, 2022).

  • Koliko zavzetih zaposlenih je v vašem podjetju?
  • Koliko jih je nezavzetih in koliko aktivno nezavzetih?
  • Si sploh upate tega ne vedeti?

Upravljanje z zavzetostjo ni le »modni trend«, temveč nuja, saj dokazano prinaša pozitivne učinke za vse deležnike.

NAMEN

S povezovanjem osnovnih izhodišč in primerov dobrih praks se spoznate s konceptom sistematičnega upravljanja z zavzetostjo zaposlenih na podlagi diagnosticiranja organizacijske zavzetosti z uporabo Gallupove metodologije Q12. Razumeli boste pomen upravljanja z zavzetostjo zaposlenih in vloge različnih deležnikov pri upravljanju z zavzetostjo ter prepoznali koristi upravljanja z zavzetostjo zaposlenih. Na podlagi praktičnih primerov in predstavitvi nabora ukrepov se usposobite za obvladovanje in povečevanje zavzetost zaposlenih.

VSEBINA

Kaj je zavzetost zaposlenih in zakaj je tako pomembna?

  • Prednosti zavzetosti
  • Ravni zavzetosti
  • Zavzetost in sorodni pojmi

Diagnosticiranje trenutnega stanja zavzetosti

  • GWA – metodologija Gallup Workplace Q12 za merjenje zavzetosti zaposlenih
  • Nasveti za lastno raziskavo zavzetosti v organizaciji
  • Praktični primeri evalvacije rezultatov raziskave zavzetosti

Kako ustvarjati kulturo visoke zavzetosti?

  • Proces upravljanja z zavzetostjo: izmerite, ocenite, predstavite, planirajte, izvedite in ponovno izmerite
  • Nabor ukrepov za dvig zavzetosti
  • Vključevanje in opolnomočenje zaposlenih
  • Ovire in izzivi pri upravljanju z zavzetostjo ter premagovanje upora
  • Vloga različnih deležnikov pri upravljanju z zavzetostjo
  • Primeri dobre prakse upravljanja z zavzetostjo zaposlenih

Moj akcijski plan

UDELEŽBO PRIPOROČAMO

  • vodilnim managerjem, direktorjem, lastnikom, podjetnikom;
  • vodjem oddelkov, procesov, skupin, timov in projektnim vodjem;
  • specialistom ter strokovnim delavcem s področja upravljanja s človeškimi viri;
  • predstavnikom vodstva za kakovost, presojevalcem in svetovalcem za sisteme vodenja kakovosti;
  • vsem, ki jih tematika zanima.

NAČIN DELA

  • E-delavnica bo potekala v spletni e-učilnici v živo. 
  • Tri dni pred izvedbo boste prejeli povezavo do spletnega izobraževanja.
  • Za nemoteno sodelovanje na on-line usposabljanju potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta.

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: (01) 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe