Nazaj na seznam storitev

Veščine poslovnega nastopanja

25. 09. 2024

NAMEN

Učinkovito nastopanje je veliko več kot zgolj posredovanje informacij.

Zelo pomembno je, da smo v svoji komunikaciji in predstavitvah jasni, zanimivi in kredibilni. Dober nastop je poleg strokovnosti rezultat pripravljenosti, suverenosti in samozavesti − veščin, ki jih lahko pridobite in izpilite na delavnici.

Večinski del našega nastopa predstavlja vizualnost, kar pa ne pomeni zgolj, kako oseba izgleda ali kako je oblečena, temveč tudi kakšno energijo oddaja, kakšna je njena govorica telesa, mimika obraza ter kakšen stik s publiko uspe vzpostaviti, tako v živo kot »online«.

Prav tako pomemben del našega nastopa je avditivnost. Močni vidiki nebesedne komunikacije se namreč izražajo prav v kakovosti izrečenega. Pomembno je, da je naše sporočilo jasno, čisto in brez mašil, ki nam jemljejo strokovnost in kredibilnost. Najmanjši del našega nastopa torej ostane sporočilu, kar pa ne pomeni, da je slednje najmanj pomembno. Nasprotno. Sporočilo je najbolj pomembno, zato sploh govorimo, a treba se je zavedati, da če ostala elementa, vizualnost in avditivnost, našega sporočila ne podpreta, naši poslušalci sporočila ne slišijo in pustimo lahko celo napačen vtis. Pomembno je, da so ključna sporočila dobro strukturirana, da znamo zaobjeti bistvo ter da so sporočila dosledna, preprosta in jasna.

Četrti faktor, ki podpira vse tri elemente, pa je naše stanje duha ali 100 odstotna psihična pripravljenost. Naše misli namreč upravljajo naš glas, telo, tremo, osredotočenost in um. Ob nastopanju nam mnogokrat izzive povzroča trema, zato udeleženci našega usposabljanja usvojijo tudi šest korakov za obvladovanje treme in vaje za njeno premagovanje.

VSEBINA

Udeleženci spoznajo:

  • ključne elemente poslovnega nastopanja in uspešne prezentacije;
  • verodostojno govorico telesa;
  • prepričljiv in suveren nastop;
  • jasno artikulacijo in interpretacijo;
  • odpravo motečih mašil;
  • samozavestno in razumljivo komunikacijo;
  • upravljanje s tremo;
  • prilagajanje glasu sporočilu;
  • kredibilno in jasno podajanje sporočila;
  • kako zgraditi dobro strukturo sporočila;
  • dihanje s trebušno prepono;
  • kako povedati bistvo;
  • uspešno pripravo na nastop;
  • kulturo komuniciranja „online“ ter pripravo na nastop „online“.


UDELEŽBO PRIPROROČAMO

  • vodilnim in vodstvenim kadrom;
  • vodjem oddelkov, procesov, skupin in projektnim vodjem ter članom projektnih timov;
  • vsem, ki pri svojem delu veliko javno nastopate;
  • vsem, ki želite pridobiti ali nadgraditi veščine javnega nastopanja.

NAČIN DELA

Delavnica je praktično naravnana, zato boste novo znanje lahko takoj prenesli v prakso.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacije: Tanja Benček, telefon: (01) 5609 894, e-pošta: tanja.bencek@siq.si

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe