Obveščanje o izobraževanjih
Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.
Vaš brskalnik ne omogoča prikaza vseh funkcionalnosti spletne strani. Prosimo, posodobite brskalnik. Če tudi po posodobitvi vsebine ne vidite v celoti, uporabite drug brskalnik. Hvala za razumevanje.
V večini organizacij se premalo pozornosti posveča sistematičnemu izvajanju projektov. Prevelik delež časa je namenjen reševanju urgentnih težav ("gašenju požarov") - namesto strateškemu razvoju organizacije in njenih sodelavcev. To vodi do številnih operativnih težav na vseh ravneh:
1. Operativni sodelavc:
Nepredvideni premiki planov, napačni ali manjkajoči podatki in materiali.
Nizka zanesljivost opreme in preobremenjenost z delom.
Ponavljajoče se težave in omejena dostopnost podpornih služb in nadrejenih.
2. Vodje oddelkov, področij in služb:
3. Direktorji in vodstvena ekipa:
RešitevVitkost (Lean) predstavlja učinkovit način dela, ki je uveljavljen v različnih sektorjih, vključno z industrijo, storitvami, zdravstvom, vojsko, izobraževanjem in nevladnimi organizacijami. Ključne prednosti vitkosti so:
|
Mentorstvo: Udeležencem in njihovim sponzorjem* sta tekom celotnega usposabljanja na voljo strokovna podpora predavatelja in usmerjanje za dosego čim boljših rezultatov.
Pridobljeno praktično znanje: Udeleženci so usposobljeni za vodenje projektov vitkosti ali oddelkov, področij in služb, kar prispeva k večji učinkovitosti, produktivnosti in motivaciji v organizacijah.
Implementacija vitkosti: Sistematičen in strateški razvoj, kar zmanjšuje potrebo po urgentnem reševanju težav in povečuje dolgoročne rezultate, vključenost ter zavzetost zaposlenih.
Samoocena zrelosti podjetja: Uporaba metode Lean Sensei (American Association for Manufacturing Excellence) za določitev prednostnih področij nadaljnjega razvoja organizacije.
Študija filozofije in orodij vitkosti na podlagi strokovne literature Jeffrey Liker: The Toyota Way – na vsaki delavnici trije udeleženci predstavijo prebrano poglavje.
Analiza konkretnih primerov iz različnih organizacij – na vsaki delavnici (razen prvi) se poroča in pregleda stanje domačih nalog.
Horizontalni prenos znanja in izkušenj med udeleženci – udeleženci se medsebojno učijo in pomagajo z reševanjem problemov.
Prilagajanje vsebine specifičnim potrebam in vprašanjem udeležencev – vsebine, orodja in metode so izbrane glede na strukturo udeležencev.
Vsak udeleženec ima sponzorja*, člana vodstva organizacije, ki ga usmerja in podpira – skupaj z udeleženci so prisotni na usposabljanju prva dva dneva ter 4. in 7. dan 2 uri preko spleta.
Praktičen vpogled v delovanje vitke organizacije je izveden na lokaciji organizacije z ogledom uporabe pristopov vitkosti v proizvodnji.
Predstavitev projektne naloge in pridobitev naziva vodja projektov vitkosti | Lean Manager – vsak udeleženec na zaključnem dnevu prestavi svoj projekt (začetni izziv, vmesne prepreke in zaključne ugotovitve).
*Sponzorji
Ker je uspešnost projekta uvajanja vitkih izboljšav v prakso zelo povezana s podporo in ustreznim sodelovanjem vodstva, program pri nekaterih delavnicah usposabljanja vključuje tudi enega od članov vodstva organizacije – sponzorja:
Vsak udeleženec mora imeti sponzorja. To je član uprave ali vodstvene ekipe organizacije, ki redno tedensko 15 min razpravlja z udeležencem o stanju projekta. V večini primerov je to neposredni vodja udeleženca ali direktor vodje.
Sponzor vedno uporablja ista vprašanja: izziv, stanje, vmesni cilj, prepreke, zadnja aktivnost, kaj smo se naučili, naslednje aktivnosti, kaj pričakujemo do kdaj. Izziva in podpira. NE daje rešitev in se odpove mikromanagiranju.
Vodilnemu kadru in managementu iz proizvodnih in storitvenih podjetij ter vseh organizacij, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih procesov.
Odgovornim za sisteme vitke organizacije, stalne izboljšave in operativno odličnost, ki iščejo načine za optimizacijo procesov in povečanje produktivnosti.
Strokovnjakom na področju Lean, TPM, 5S, Kaizen, 6SIGMA, ki želijo poglobiti svoje znanje in nadgraditi svoje kompetence.
Vsem visoko potencialnim kadrom iz vseh oddelkov (proizvodnja, logistika, vzdrževanje, prodaja, razvoj, tehnologija, kakovost, finance), ki želijo usvojiti kompetence vitkega vodenja in postati vodje projektov vitkosti v svojih organizacijah.
Predstavitev metode A3 in programa intenzivnega usposabljanja.
1. in 2. dan: Poslovna igra in začetek projektov (dr. Peter Metlikovič)
26. september in 2. oktober 2024
Prisotni udeleženci in sponzorji*
3. dan: Posnetek stanja in vizije procesa – metoda VSM (mag. Frane Koren)
10. oktober 2024
4. dan: Vizualizacija oddelka, vloga vodje oddelka, področja ali službe (dr. Peter Metlikovič)
24. oktober 2024
Sponzorji prisotni 10:00–12:00 online.
5. dan: Standardizacija (dr. Peter Metlikovič)
14. november 2024
6. dan: Usposabljanje mentorjev (dr. Peter Metlikovič)
28. november 2024
7. dan: Predstavitev projektov in strateško vodenje (dr. Peter Metlikovič)
12. december 2024
Sponzorji prisotni 10:00–12:00 online.
|
|
V času usposabljanja zastavljene in izdelane projektne naloge izstopajo predvsem po višini prihrankov, ki jih prinesejo uspešno vpeljane izboljšave.
Največji prihranek v času izdelave projekta je bil več kot 60.000,00 EUR na letni ravni, kar pomeni, da je rezultat dvajsetkrat presegel investicijo v izobraževanje.
Organizacija je v štirih letih na manjšem tlorisu za 70 % povečala prodajo in za 35 % produktivnost ter tako v korporaciji pridobila zaupanje za izgradnjo nove tovarne.
Večja enota farmacevtske organizacije je štiri leta zapored vsako leto za 16 % dvignila produktivnost na linijo in za 6 % znižala strošek izdelave.
Grafično embalažna organizacija je v štirih letih za 60 % povečala prodajo in za 30 % produktivnost.
Patronažna služba v medicini je s standardizacijo dela izboljšala kakovost, produktivnost in komunikacijo.
Znana slovenska organizacija za prodajo, razvoj in proizvodnjo bivalnih enot je zaposlila in usposobila 60 novih sodelavcev, za 15 % povečala produktivnost ter dosegla več kot 10 % donosnost. Meritev zadovoljstva je pokazala 56 % aktivno zavzetih sodelavcev, kar je med najboljšimi desetimi organizacijami v Sloveniji.
Kotizacija vključuje:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Plačilni pogoji
Ob prijavi na intenzivno usposabljanje na podlagi prejetega predračuna poravnate 40 % kotizacije, ki je pogoj za zagotovitev mesta na usposabljanju, ostalo pred zaključkom usposabljanja (pred zadnjim dnem oz. pred datumom predstavitve projektne naloge) na poslovni račun SIQ, Mašera-Spasićeva ulica 10, Ljubljana, NLB, številka 02922-0012897988. Naša ID številka za DDV je SI23509678. Več o splošnih pogojih poslovanja je v dokumentu Splošni pogoji za izvedbo storitev izobraževanja.
Zadnji rok za pisno odjavo je pet delovnih dni pred začetkom izobraževanja. V tem primeru vam kotizacijo vrnemo v celoti. Pri odjavah po tem roku zaračunamo administrativne stroške (40 % kotizacije). Pri odjavah na dan izobraževanja ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.
Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.
Dodatne informacije: Tatjana Čoko, telefon: (01) 5609 718, e-pošta: tatjana.coko@siq.si
Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.
Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.
Več o bonusu zvestobe