Nazaj na seznam storitev

Reševanje problemov z uporabo osnovnih orodij kakovosti

28. 11. 2024

Različne raziskave kažejo, da kdor je sposoben uspešno in učinkovito reševati probleme, lahko z veliko gotovostjo pričakuje izboljšanje svoje operativne učinkovitosti, zaupanje v svojo blagovno znamko ter dobre odnose z deležniki, s katerimi sodeluje. Pri tem so pomembni kultura organizacije, njen odnos do reševanja problemov, predvsem pa iskanje pravih vzrokov za nastanek problemov in soočanje z njimi ter na tej osnovi določanje primernih ukrepov za trajne izboljšave in preprečitev, da bi se enaki ali podobni problemi znova pojavili. Da bi probleme uspešno in učinkovito reševali, imamo na voljo različne pristope, orodja in metodologije, s katerimi si pomagamo pri svojem delu.

NAMEN

Delavnica je namenjena predstavitvi sistematičnega pristopa k reševanju problemov z uporabo orodij kakovosti.

Na praktičnem primeru prikažemo, zakaj je pomembno

  • razumeti okolje, v katerem delujemo,
  • znati opisati in razumeti problem,
  • s pomočjo primernih orodij kakovosti poiskati prave vzroke, na osnovi katerih uvedemo takšne ukrepe, ki preprečijo ponovitev problema,
  • vpeljati timski, interdisciplinarni pristop k reševanju problemov.

VSEBINA

  • Kultura reševanja problemov – priložnost ali ovira?
  • Razumevanje okolja, v katerem delujemo
  • Sistemski pristop k reševanju problemov
  • Orodja in metodologije kot pomoč pri reševanju problemov
  • Razumeti problem – pomen dobre opredelitve problema in postavljanja pravih vprašanj
  • Kako z uporabo primernih orodij kakovosti poiskati prave vzroke
  • Ukrepi, ki preprečijo ponovitev problema
  • Pomen timskega, interdisciplinarnega dela
  • Komuniciranje
  • Vodenje sestankov
  • Informacijska podpora

UDELEŽBO PRIPOROČAMO 

  • predvsem vsem odgovornim za uspešno delovanje in izboljševanje procesov (lastnikom ali skrbnikom procesov, sponzorjem procesov ipd.);
  • vodjem na različnih ravneh, ki želijo poglobiti svoje razumevanje in pridobiti dodatna znanja s področja merjenja poslovnih procesov;
  • skrbnikom sistemov vodenja in predstavnikom vodstva za sisteme vodenja ter
  • vsem ostalim, ki jih ta vsebina še posebej zanima.

NAČIN DELA

Udeleženci se na svojih primerih iz prakse ter na podlagi medsebojne izmenjave mnenj in izkušenj seznanijo s pomenom, možnimi orodji, pristopi in tehnikami za učinkovito reševanje problemov ter načrtovanjem in izvedbo takšnih ukrepov, ki preprečijo ponavljanje zaznanih problemov.

Lokacija izvedbe: SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana.

Dodatne informacijeTanja Benček, telefon: 01 5609 894, e-mail: tanja.bencek@siq.si  

Obveščanje o izobraževanjih

Bodite pravočasno obveščeni o aktualnih izobraževanjih in brezplačnih dogodkih.

Cenimo in nagrajujemo vašo zvestobo

Zato uvajamo Bonus zvestobe za nagrajevanje naših zvestih udeležencev.

Več o bonusu zvestobe